Prowadzenie programu lojalnościowego może być wyzwaniem – wymaga wysokich nakładów początkowych, generuje stałe koszty utrzymania, a do osiągania satysfakcjonujących wyników potrzebuje znacznych zasobów, aby utrzymać świeżość treści, ofert oraz zaangażowanie klientów.
Platforma savi umożliwia wykorzystanie w marketingu FMCG marek prostych, ale skutecznych narzędzi programu lojalnościowego. Zachęcają one kupujących do powtarzania zakupów lub kupowania w całym asortymencie, w zamian za prawdziwe nagrody.
Z jednego miejsca, możesz jednocześnie: zbierać dane, weryfikować zgłoszenia, przyznawać zwroty, rabaty, nagrody lub nagrody pieniężne na dużą skalę, w krótkim czasie.
Wykorzystując insighty konsumenckie oraz wiedze z naszych raportów i analiz promocji o tym jak angażują się konsumenci, możesz w prosty sposób tworzyć skuteczne “programy lojalnościowe b2b” podnoszące sprzedaż.
Wiemy, że większość kupujących zarejestruje się w programie lojalnościowym w zamian za kupon rabatowy.
Po co zatem zawracać sobie głowę tworzeniem skomplikowanego narzędzia budowania lojalności klienta, skoro rozwiązania lojalnościowe savi mogą stanowić prostą i skuteczną alternatywę?
Promotion set-up on our branded platform
Customer uploads data and receipts according to promotion rules
Claims checked and validated, customer kept informed
Rewards distributed to satisfied customers!