Search
Close this search box.

data hub

zrozum zachowania konsumentów​

upewnij się, że konsumenci wybiorą Twoją markę

W czasie trwania promocji, od publikacji do konwersji przy kasie, platforma savi może rejestrować interakcje użytkowników z promocją. Na bazie tych informacji marki mogą zwiększyć sprzedaż, przygotowując ofertę, spełniającą oczekiwania konsumentów. 

więcej nagród

+

większe zaangażowanie

=

więcej danych​

Marki, przy wsparciu naszych konsultantów, mogą uzyskać dostęp do cennych i wyjątkowych danych kampanii promocyjnych. 

Dane o interakcjach użytkowników czy statusie promocji mogą być wykorzystywane do wyzwalania dalszych działań, np. w zakresie CRM i Marketing Automation.

korzyści:

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać rozwiązania savi w swojej firmie?


zobacz nasze realizacje

Budowanie lojalności klientów marki NYX z wykorzystaniem rozwiązań savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s za pomocą savi cashback