promocje Cashback

zrozum swoich klientów i sprzedawaj więcej. 

savi cashback

zapewnia markom prowadzenie skutecznych promocji konsumenckich, dostarcza wiedzy o intencjach zakupowych konsumentów i podnosi sprzedaż produktów 

Jak działają promocje konsumenckie w praktyce?

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać rozwiązania savi w swojej firmie?​

na co możesz liczyć wykorzystując savi cashback?

wiarygodny partner i zaawansowana technologia

savi, jako partner cashback z 50-letnim doświadczeniem na rynku, oferuje:

zdobądź przewagę dzięki realnym insightom od klientów

dołącz ankietę do promocji cashback i zacznij podejmować świadome decyzje marketingowe, które zostawią konkurencję w tyle

savi to zaufany partner wielu globalnych marek

najczęściej zadawane pytania

Promocja cashback polega na tym, że konsument kupuje produkt w regularnej cenie, a po spełnieniu warunków akcji otrzymuje zwrot części wydatków. Zwykła obniżka cenowa działa od razu, przy zakupie w kasie, natomiast cashback daje dużo większe możliwości, pełną kontrolę na promocją, dodatkową motywację do zakupu i pozwala marce zebrać dane o kliencie.

Rozwiązania savi najlepiej sprawdzają się w branży FMCG, retail, e-commerce i dóbr konsumenckich. Korzystają z nich zarówno globalne marki spożywcze, kosmetyczne czy elektroniki, jak i sieci handlowe chcące zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów.

Usługa savi obejmuje pełną obsługę kampanii cashback:

  • wsparcie prawne (regulaminy, RODO),
  • uruchomienie promocji (bezpieczna infrastruktura IT, platforma do obsługi zgłoszeń, strona promocji w brandingu marki)
  • obsługę promocji (odbiór i rejestracja zgłoszeń na platformie savi)
  • komunikację z konsumentami w ramach promocji
  • wypłatę zwrotów konsumentom
  • zarządzanie promocją i raportowanie wyników

Koszty promocji cashback zależą od wielu czynników, ale przed wszystkim od celów jakie chcesz osiągnąć. Główne elementy składowe kosztów to: zwroty dla klientów, organizacja i obsługa promocji oraz marketing i promocja kampanii. Jeśli zastawiasz się czy to rozwiązanie dla Ciebie, zapraszam do artykułu: Cashback w praktyce, czyli jak zwiększyć skuteczność promocji w retailu i e-commerce

ROI z kampanii cashback zależy od celu i branży. Dobrze zaprojektowana kampania cashback zwykle zwraca się kilkukrotnie w stosunku do poniesionych nakładów. Średnio marki osiągają następujące korzyści:

  • znaczny wzrost sprzedaży w okresie promocji
  • dotarcie do nowych grup konsumentów i zwiększenie stałej bazy klientów
  • pozyskanie danych konsumentów do dalszej komunikacji i zmian w ofercie
  • zwiększenie lojalności i powtarzalności zakupów, co podnosi długoterminowy zwrot i CLV

Podczas kampanii cashback zbierane są dane potrzebne do realizacji zwrotu: imię, nazwisko, adres e-mail, numer konta i dowód zakupu (paragon). Dodatkowo marki mogą otrzymać 1st party data (dane demograficzne, zaangażowanie, lokalizacja), zgody marketingowe oraz odpowiedzi z ankiet, które dostarczają insightów o zwyczajach zakupowych i preferencjach konsumentów (zero party data). 

Proces wdrożenia kampanii cashback obejmuje:

  1. Ustalenie celów i mechaniki promocji – np. wysokość zwrotu, produkty objęte akcją.
  2. Przygotowanie regulaminu i narzędzi – strona www, formularz zgłoszeń, system weryfikacji.
  3. Komunikację kampanii – materiały promocyjne online i offline, kody QR
  4. Konfiguracja promocji na platformie savi – przygotowanie do obsługi zgłoszeń i wypłaty zwrotów
  5. Start promocji 

Cały proces trwa zwykle kilka tygodni. Wymaga od marki dostarczenia listy produktów promocyjnych, budżetu, materiałów komunikacyjnych oraz akceptacji regulaminu i materiałów promocyjnych. 

Kampania cashback zwiększa rotację produktu, bo motywuje konsumenta do wyboru właśnie tej marki, a nie konkurencji. Zwrot części wydatku obniża barierę zakupu, przyspiesza decyzję i zachęca do zakupu większej ilości lub częstszych powrotów, co przekłada się na szybsze opróżnianie półek i lepsze wyniki sprzedaży. Zachęcamy do przyjrzenia się efektom tego typu promocji w naszej sekcji savi realizacje

Technologia savi wyróżnia się pełną obsługą end-to-end: od tworzenia promocji, przez weryfikację i rozliczenia, aż po analizę wyników. Działa na wielu rynkach i w wielu kanałach (online, aplikacje, offline, POS w sklepach, on pack), umożliwia w prosty i szybki sposób zbadanie preferencji konsumentów, integruje marki z sieciami handlowymi i zapewnia bezpieczeństwo prawne oraz finansowe, co czyni ją bardziej kompleksową, atrakcyjną i łatwą w użyciu niż standardowe narzędzia promocyjne.

  • Zwrot procentowy – np. 20% wartości zakupu
  • Zwrot kwotowy – np. 20 zł za zakup produktu
  • Cashback 100% – pełny zwrot przy pierwszym zakupie (trial)
  • Cashback za wielokrotny zakup – zwrot po serii zakupów, np. zakup kilku sztuk lub zestawu w okresie czasu
  • Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy 
  • Programy Cashback B2B (wsparcie trade, sales force)
  • Programy motywacyjne dla pracowników

Konsumenci otrzymują zwrot środków po pozytywnej weryfikacji zgłoszenia, na wskazane konto bankowe lub za pośrednictwem PayPal. Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, wprowadziliśmy także opcję darowizn charytatywnych, Dzięki temu marki i konsumenci maja możliwość wsparcia ważnych celów społecznych.

zobacz nasze realizacje​

Jak Coca-Cola zachęciła pokolenie Z do wypróbowania swoich produktów?

Lorela savi omnichanel

Wzmacnianie strategii omnichannel w sprzedaży detalicznej L’Oréal Paris

Jak kampania cashback zwiększyła sprzedaż produktów elektrycznych LG

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać
rozwiązania savi w swojej firmie?

napisz do nas!