Podczas kampanii cashback zbierane są dane potrzebne do realizacji zwrotu: imię, nazwisko, adres e-mail, numer konta i dowód zakupu (paragon). Dodatkowo marki mogą otrzymać 1st party data (dane demograficzne, zaangażowanie, lokalizacja), zgody marketingowe oraz odpowiedzi z ankiet, które dostarczają insightów o zwyczajach zakupowych i preferencjach konsumentów (zero party data).
- Wzrost sprzedaży i zaangażowania. Aktywizuj konsumentów i zwiększ rotację produktu
- Cenne dane i insighty. Poznaj swoich klientów dzięki dedykowanym ankietom
- Pełną kontrola nad budżetem i ROI. Mierz efekty kampanii w czasie rzeczywistym
- Niezależność od sieci handlowych. Uruchamiaj promocje na własnych warunkach
- Szybkie i łatwe wdrożenie. Start kampanii na certyfikowanej platformie
wiarygodny partner i zaawansowana technologia
savi, jako partner cashback z 50-letnim doświadczeniem na rynku, oferuje:
- pełną obsługę kampanii i eksperckie wsparcie
- zróżnicowane mechanizmy promocyjne
- dashboard do zarządzania promocjami
- badanie preferencji konsumentów
- zaawansowane raportowanie offline i online
- promocje dopasowane do brandingu marki









