Search
Close this search box.

programy Cashback

zrozum swoich klientów i odpowiedz na ich potrzeby

savi cashback

zapewnia markom prowadzenie skutecznych promocji konsumenckich, dostarcza wiedzy o intencjach zakupowych konsumentów i podnosi sprzedaż produktów 

zastanawiasz się, czy promocje cashback to rozwiązanie dla Ciebie?

Jak działają promocje konsumenckie w praktyce?

Co daje dobry partner cashback na konkurencyjnym rynku?

poznaj intencje zakupowe swoich klientów

dołącz krótką ankietę do zgłoszenia cashback i odkryj kluczowe insighty konsumenckie o marce i produkcie

co zyskujesz?

na co możesz liczyć wykorzystując savi cashback?

Promocje marketingowe można łatwo i szybko uruchomić na platformie marketingowej savi, aby skutecznie prowadzić marketing handlowy i realizować bieżące cele sprzedażowe.

savi, jako sprawdzony partner cashback, oferuje: zróżnicowane mechanizmy promocyjne, zarządzanie promocjami poprzez dedykowany dashboard, badanie preferencji konsumentów oraz zaawansowane raportowanie offline i online.

Strategia promocji łącząca narzędzia trade marketingowe i narzędzia programu lojalnościowego savi, to mocne wsparcie sprzedaży.

Obsługa promocji przez savi pozwala Marketing Managerom skupić się na badaniu efektywności kampanii reklamowej. Brand managerowie mogą świadomie podejmować decyzje, które najlepiej angażują konsumentów i wpływają na podniesienie sprzedaży. Najpopularniejsze promocje sprzedaży to:

Wybierając cashback dla firm od savi, możesz liczyć na to, że otrzymasz proste, elastyczne i skuteczne narzędzia promocyjne. Promocje konsumenckie tworzone przez savi są w pełni dostosowane do brandingu marki, dzięki czemu idealnie wpisują się w jej kampanie promocyjne.

marki

+

savi cashback

=

dobra 
oferta cashback

korzyści i możliwości:

zobacz nasze realizacje​

Wzmacnianie strategii omnichannel w sprzedaży detalicznej L’Oréal Paris

Jak kampania cashback zwiększyła sprzedaż produktów elektrycznych LG

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s z savi cashback

Wspieranie procesu obsługi klientów Lipton w całej Europie

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać
rozwiązania savi w swojej firmie?