Jak Coca-Cola zachęciła pokolenie Z do wypróbowania swoich produktów?

Zrobiliśmy coś, czego nie dało się przewidzieć. I Gen Z to pokochało. Coca-Cola & savi #TakeATaste Pewnego dnia usłyszeliśmy od zespołu Coca-Coli Zero wyzwanie, które rozbudziło naszą wyobraźnię: „Jak sprawić, by pokolenie Z naprawdę nas wybrało?”, Od pierwszych chwil czuliśmy, że to nie będzie zwykła kampania. Nikt nie wiedział, dokąd nas to zaprowadzi, ale czuliśmy […]

Wspieranie procesu obsługi klientów Lipton w całej Europie

herbata lipton w gronie przyjaciół

Odkryj, jak Lipton usprawnił obsługę klienta w Europie dzięki platformie savi consumer care, zapewniając szybkie i skuteczne zwroty środków w procesie reklamacji na 15 rynkach. Dowiedz się, jak wyglądają elementy obsługi rozwiązania savi carelink.