wyzwanie
Firma Hill’s opracowała program lojalnościowy cashback, aby nagradzać właścicieli zwierząt domowych i gabinety weterynaryjne, które zakupiły ich produkty. Program miał również na celu zachęcenie pracowników gabinetów do zostania klientami i promotorami marki w ramach programu “Staff Feeding Scheme”. Kluczem do sukcesu programu był skuteczny sposób walidacji zgłoszeń i rozliczania ich za pomocą płatności gotówkowych.
mechanika promocji
savi, zaufany, wieloletni partner Hill’s w obszarze promocji i rozliczeń finansowych, posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do przeprowadzenia tej zakrojonej na szeroką skalę promocji. Wykorzystując naszą platformę cashback oparliśmy mechanikę akcji o zaawansowane rozwiązania, takie jak dostosowana do akcji walidacja zakupów produktów, dokładna weryfikacja paragonów czy szybkie przetwarzanie płatności na dużą skalę (po zatwierdzeniu roszczenia).
100 000+
aktywacji w ciągu roku
16
rynków europejskich objętych akcją
“savi stało się naszym zaufanym partnerem w zakresie lojalnościowych programów motywacyjnych Hill’s w Wielkiej Brytanii i Europie.
Zespół wsparł nas w nieustannym dążeniu do zapewnienia doskonałego customer experience (CX) naszym klientom i gabinetom weterynaryjnym. Ich podejście do projektu, zorientowane na współpracę, umożliwiło nam dalszą ewolucję, co wraz z ich potencjałem technologicznym i sprawdzonymi procesami sprawia, że są cenionym dostawcą Hill’s Pet Nutrition”.
rozwiązanie savi
Odnoszący sukcesy program lojalnościowy Hill’s Pet Nutrition zawdzięcza swoje osiągnięcia dwóm kluczowym elementom:
- sprawnemu zarządzaniu przez savi tysiącami rocznych reklamacji
- bazie lojalnych klientów, aktywizowanej atrakcyjnymi nagrodami.
Sprawna obsługa przez savi dużej liczby reklamacji w różnych walutach, skłoniła nas do skorzystanie z ich usług. W rezultacie, od wielu lat wspierają nas w obsłudze rozliczeń akcji cashback oraz zarządzaniu zapytaniami klientów Hill’s w Wielkiej Brytanii, Irlandii i większości krajów Europy Zachodniej.