Search
Close this search box.

Wzmacnianie strategii omnichannel w sprzedaży detalicznej L’Oréal Paris

kategoria
uroda, zdrowie
Lorela savi omnichanel

skuteczna strategia

+

kupony savi

=

wielokanałowe zaangażowanie

wyzwanie

savi współpracowała z Mondadori Group i L’Oréal Paris nad przełomową kampanią mającą na celu wprowadzenie produktu Serum Le Duo na rynek włoski.

cele

Głównym celem kampanii było budowanie świadomości wokół nowego produktu L’Oréal, Serum Le Duo, przy jednoczesnym stymulowaniu procesu rozważań, wzbudzania intencji i działań wśród konsumentów. Poprzez połączenie targetowania savi opartego na danych i możliwości kuponów promocyjnych savi, kampania miała na celu płynne przejście potencjalnych klientów od świadomości do zakupu w wysoce efektywny, mierzalny sposób.

 

realizacja

W kampanii wykorzystano zaawansowane rozwiązania kuponów promocyjnych i proximity marketingu firmy savi, aby zaangażować kupujących na wszystkich etapach ścieżki zakupowej – od początkowej świadomości po konwersję w sklepie.

Kampania była realizowana we współpracy z agencją mediową Wavemaker Italy. Projekt obejmował:

  1. reklamę wielokanałową: zespół wdrożył połączenie niestandardowych reklam display, miejsc docelowych w mediach społecznościowych oraz formatu click-to-web aplikacji Stocard, zapewniając widoczność na różnych platformach.

  2. targetowane kupony promocyjne savi: zaprojektowane tak, aby były łatwo dostępne i możliwe do zrealizowania bezpośrednio w punkcie sprzedaży, wykorzystując precyzyjne profilowanie oparte na danych, aby zaangażować kupujących w pobliżu sklepów sieci Esselunga.

  3. proximity targeting i targetowanie behawioralne:  wykorzystując savi proximity marketing suite, L’Oréal zaangażował kupujących w pobliżu sklepów uczestniczących w akcji, promując zarówno świadomość marki, jak i intencję zakupu.
  4. ulepszone rozwiązania Drive-to-Store: poprzez współpracę i integracje z rozwiązaniami lojalnościowymi, savi pomogło L’Oréal skutecznie stymulować konsumentów odwiedzania sklepów Esselunga, zwiększając prawdopodobieństwo konwersji i wartość koszyków zakupowych.

1.7 Miliona
aktywowanych konsumentów Esselunga 
2.8%
CTR
7.1%
wszystkich aktywowanych kuponów zrealizowanych w sieci Essenlunga

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać
rozwiązania savi w swojej firmie?

“Kampania nie tylko wygenerowała wysoki poziom zainteresowania konsumentów, ale także wzmocniła lojalność klientów Esselunga, udowadniając, że świadomość w połączeniu ze skuteczną zachętą w sklepie może prowadzić do wielokanałowego zaangażowania”.

Agostino Massara, 

Performance Media Manager, L’Oréal Italia

Kluczowe wnioski

Wykorzystując targetowane behawioralne i kupony promocyjne, savi pomogło zwiększyć zaangażowanie, przyciągnąć ruch do  sklepów i przekształcić zainteresowanie w działanie na krytycznym, ostatnim etapie, consumer journey. 

  1. Wzmocnienie konwersji w dole lejka: technologia kuponów mobilnych firmy savi okazała się kluczowa w przekształcaniu zainteresowania w zakup, przechwytywaniu kupujących na ostatnim etapie ich podróży i ułatwianiu płynnej realizacji w sklepie.

  2. Insighty konsumenckie oparte na rzeczywistych danych: Kampania dostarczyła cennych informacji na temat zachowań kupujących, które L’Oréal może wykorzystać w przyszłych kampaniach dotyczących innych linii produktów i funkcji handlowych.

  3. Efektywne wykorzystanie marketingu zbliżeniowego: Kierując reklamy do konsumentów w określonym zasięgu geograficznym sklepów, savi pomogło zmaksymalizować zarówno ruch w sklepach, jak i współczynniki konwersji, pokazując siłę reklamy kierowanej geograficznie w handlu detalicznym.

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać
rozwiązania savi w swojej firmie?

zobacz nasze realizacje

Wzmacnianie strategii omnichannel w sprzedaży detalicznej L’Oréal Paris

Jak kampania cashback zwiększyła sprzedaż produktów elektrycznych LG

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback