Search
Close this search box.

Wspieranie procesu obsługi klientów Lipton w całej Europie

Odkryj, jak Lipton usprawnił obsługę klienta w Europie dzięki platformie savi carelink, zapewniając szybkie i skuteczne zwroty środków w procesie reklamacji na 15 rynkach. Dowiedz się, jak wyglądają elementy panelu obsługi rozwiązania savi carelink.
kategoria
żywność i napoje
herbata lipton w gronie przyjaciół

wyzwanie

Kiedy firma Lipton’s Teas and Infusions rozstała się ze swoim poprzednim właścicielem, firmą Unilever, potrzebowała inteligentnego sposobu rozwiązywania problemów i skarg klientów w całej Europie, dla wszystkich swoich marek.

rozwiązanie savi 

platforma savi carelink oferuje kompleksowe i proste we wdrożeniu rozwiązanie dla pracowników obsługi klienta. Specjaliści mogą skutecznie i szybko dokonać rekompensaty w ustalonej formie, np. zwrotu pieniędzy czy przyznania nagrody. Narzędzie jest szczególnie przydatne w sprawach, które wymagają szybkiego rozwiązania, które usatysfakcjonuje klientów

Gdy zespół obsługi klienta firmy Lipton w Wielkiej Brytanii odkrył, że sprawdzone na rynku rozwiązanie Carelink firmy Savi można łatwo i szybko rozszerzyć na inne rynki, zdecydował się wdrożyć je  w 15 różnych regionach w całej Europie, w tym w krajach Beneluksu, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Niemczech.

Szybkie wdrożenie na wielu rynkach umożliwiło zespołom obsługi klienta sprawne rozwiązywanie wszelkich roszczeń klientów, które pojawiają się na ich drodze, bez względu na to, której marki Lipton dotyczą.

15
rynków 
herbaty Lipton marki
10,000+
procesowanych środków rocznie 

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać rozwiązania savi w swojej firmie?

zobacz nasze realizacje

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s z savi cashback