wyzwanie
Kiedy firma Lipton’s Teas and Infusions rozstała się ze swoim poprzednim właścicielem, firmą Unilever, potrzebowała inteligentnego sposobu rozwiązywania problemów i skarg klientów w całej Europie, dla wszystkich swoich marek.
rozwiązanie savi
platforma savi carelink oferuje kompleksowe i proste we wdrożeniu rozwiązanie dla pracowników obsługi klienta. Specjaliści mogą skutecznie i szybko dokonać rekompensaty w ustalonej formie, np. zwrotu pieniędzy czy przyznania nagrody. Narzędzie jest szczególnie przydatne w sprawach, które wymagają szybkiego rozwiązania, które usatysfakcjonuje klientów.
Gdy zespół obsługi klienta firmy Lipton w Wielkiej Brytanii odkrył, że sprawdzone na rynku rozwiązanie Carelink firmy Savi można łatwo i szybko rozszerzyć na inne rynki, zdecydował się wdrożyć je w 15 różnych regionach w całej Europie, w tym w krajach Beneluksu, Hiszpanii, Portugalii, Francji i Niemczech.
Szybkie wdrożenie na wielu rynkach umożliwiło zespołom obsługi klienta sprawne rozwiązywanie wszelkich roszczeń klientów, które pojawiają się na ich drodze, bez względu na to, której marki Lipton dotyczą.
15
rynków
