Search
Close this search box.

Wspieranie Campari UK w zwiększaniu sprzedaży w barach i czynienie dobra w tej samej transakcji

Dowiedz się, jak kampania digitalowa z mechaniką cashback przyczyniła się do wzrostu sprzedaży i pozytywnego PR
kategoria
żywność i napoje
aperol spritz savi

wyzwanie

Campari UK chciało stworzyć kampanię digitalową po lockdownie, aby zachęcić do wypróbowania Aperol Spritz w barach w całej Wielkiej Brytanii. Celem było wzbudzenie zainteresowania marką, zwiększenie sprzedaży w handlu i promowanie odpowiedzialności społecznej poprzez zachęcanie konsumentów do przekazywania darowizn na rzecz funduszu “Shaken Not Broken”. Fundusz został utworzony przez Campari UK i ma na celu zapewnienie wsparcia pracownikom pierwszej linii, którzy najbardziej ucierpieli w branży hotelarsko-gastronomicznej podczas pandemii COVID-19.

strategia

Używając sloganu “Kup Spritz i podziel się Spritzem za darmo! Aperol udostępnił 100 000 darmowych drinków Aperol Spritz. Konsumenci mogli otrzymać zwrot gotówki w wysokości 8 GBP za dwie darmowe porcje Aperol Spritz lub przekazać wybraną kwotę na fundusz “Shaken Not Broken”. Aperol zaoferował konsumentom kampanię, która dała im wybór, czy chcą otrzymać zwrot gotówki dla siebie, czy też przekazać część zwrotu gotówki na fundusz “Shaken not Broken”.

marki

+

kupony promocyjne

=

sukces wprowadzenia produktu na rynek

rozwiązanie

Wykorzystując rozwiązanie savi cashback, opracowaliśmy kampanię, w ramach której konsumenci odwiedzający lokal rejestrowali swoje dane online i kupowali produkt w barze. Następnie, za pomocą smartphone’a przesyłali kopię dowodu zakupu bezpośrednio na microsite kampanii. Zgłaszali przy tym chęć skorzystania ze zwrotu pieniędzy (przez BACS lub PayPal) i mieli możliwość przekazania darowizny na rzecz funduszu “Shaken Not Broken”.

W ramach realizacji kampanii, zarządzaliśmy również procesem dokonywania płatności na rzecz wybranej przez konsumenta organizacji charytatywnej, przekazując klientowi pełne dane dotyczące organizacji charytatywnej i płatności konsumenckich.

rezultaty

W ramach kampanii zarejestrowało się łącznie ponad 33 000 osób, a zebrane dane konsumenckie, będą przydatne w przyszłych kampaniach. Kampania przyczyniła się również do znacznego wzrostu sprzedaży w uczestniczących w niej barach.

Campari UK otrzymało pozytywny PR w związku z kwotami przeznaczonymi na cele charytatywne i przekazanymi na fundusz “Shaken not Broken”. Klient chce teraz wdrożyć ten typ kampanii w kilku innych markach.

2,000
liczba zrealizowanych kuponów
30 minut
średni czas na osiągnięcie dziennych celów akcji

zobacz nasze realizacje

Budowanie lojalności klientów marki NYX z wykorzystaniem rozwiązań savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s za pomocą savi cashback