Cele
- Hasbro szukał sposobu na docenienie i nagrodzenie lojalnych klientów, w obszarze digital, na 3 europejskich rynkach: Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy
Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy
Strategia działań
- przeprowadzenie kampanii cashback, w której klienci, którzy zakupili produkt Hasbro, mogli ubiegać się o zwrot aż 50% wartości zakupu
- aby umożliwić skorzystanie z promocji większej liczbie klientów, kwota zwrotu została ograniczona do 50 GBP / 60 EUR na zamówienie
- stworzenie dedykowanego microsite kampanii, aby umożliwić klientom udział w promocji i skorzystanie ze zwrotu
- regularna komunikacja, z klientami, którzy wzięli udział w kampanii
- wsparcie akcji działanimi promocyjnymi
savi rozwiązania
- savi przygotowało kompleksowy ekosystem rozwiązań, który pozowlił na przyjęcie dużego wolumenu zgłoszeń, ich walidacje oraz bezpieczne i prawidłowe rozliczenie
- centralnym hubem akcji stał się dwujęzyczny microsite kampanii, na którym klienci mogli szybko się zarejestrować i łatwo złożyć wniosek
- bezpieczna platforma, w brandingu Hasbro, pozwalała na przesyłanie paragonów i zbieranie danych osobowych
- klienci byli przekierowywani na microsite z kampanii online lub ze stacjonarnych punktów sprzedaży
- w stacjonarnych punktach sprzedaży, pojawiły się kody QR, które umożliwiały łatwe przejście na stronę kampanii, by w łatwy sposób zarejestrować się i skorzystać z promocji
- klienci otrzymywali e-mailem aktualizacje dotyczące statusu ich wniosków
- pomyślnie zweryfikowane zwroty były realizowane w ciągu 10 dni