wyzwanie
Zachęcić klientów i sprzedawców detalicznych do korzystania z kuponów promocyjnych, za pomocą najnowszych technologii mobilnych savi.
rozwiązanie savi
W ramach szerzej zakrojonego programu, PepsiCo UK uruchomiło bezpłatną ofertę próbną w sektorze convenience. savi przygotowało mobilne kupony promocyjne oraz wykorzystało swoją technologię, umożliwiając ich realizację przy kasie, z poziomu telefonu. Promocja testowana była przez 6 tygodni w sieci sklepów Nisa (UK). W tym czasie konsumenci, którzy pobrali i aktywowali kupon (na swoim telefonie), mogli skorzystać z bezpłatnej oferty PepsiCo.
Oprócz wdrożenia mobilnego rozwiązania kuponowego, savi wspierało PepsiCo w zakresie aktualizacji POS, a także szkoleń dla pracowników sklepów, którzy nie byli zaznajomieni z nową technologią. Próba okazała się sukcesem dla Pepsi Max i zaowocowała wyższymi niż zwykle wskaźnikami realizacji i sprzedaży.