Search
Close this search box.

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Odkryj, jak PepsiCo UK rewolucjonizuje promocje detaliczne, wykorzystując mobilne kupony savi do zwiększenia sprzedaży i zaangażowania klientów.
kategoria
żywność i napoje
pepsi max kupony

wyzwanie

Zachęcić klientów i sprzedawców detalicznych do korzystania z kuponów promocyjnych, za pomocą najnowszych technologii mobilnych savi. 

rozwiązanie savi 

W ramach szerzej zakrojonego programu, PepsiCo UK uruchomiło bezpłatną ofertę próbną w sektorze convenience. savi przygotowało mobilne kupony promocyjne oraz wykorzystało swoją technologię, umożliwiając ich realizację przy kasie, z poziomu telefonu. Promocja testowana była przez 6 tygodni w sieci sklepów Nisa (UK). W tym czasie konsumenci, którzy pobrali i aktywowali kupon (na swoim telefonie), mogli skorzystać z bezpłatnej oferty PepsiCo. 

Oprócz wdrożenia mobilnego rozwiązania kuponowego, savi wspierało PepsiCo w zakresie aktualizacji POS, a także szkoleń dla pracowników sklepów, którzy nie byli zaznajomieni z nową technologią. Próba okazała się sukcesem dla Pepsi Max i zaowocowała wyższymi niż zwykle wskaźnikami realizacji i sprzedaży.

78%
aktywowanych kuponów promocyjnych zostało zrealizowanych 
104%
wzrost sprzedaży 

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać rozwiązania savi w swojej firmie?

zobacz nasze realizacje

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s z savi cashback