kontekst
Aby wzmocnić świadomość marki i zwiększyć sprzedaż, firma LG przeprowadziła miesięczną promocję cashback w UK. Celem było zapewnienie klientom wartości dodanej przy zakupie ich produktów, w tym telewizorów, lodówek z zamrażarką, monitorów, pralek, głośników i projektorów.
kampania
Podczas 4-tygodniowego okresu promocyjnego, klienci LG mieli możliwość ubiegania się o zwrot gotówki w wysokości od £50 do £500 , w zależności od wyboru produktu.
Konsumenci mogli wysyłać zgłoszenia za pośrednictwem dedykowanego do akcji landing page. Strona umożliwiała uczestnikom łatwe przesyłanie dowodu zakupu, informacji kontaktowych oraz zdjęcia charakterystycznego kodu SKU lub numeru seryjnego produktu. Wszystkie zatwierdzone wnioski, były uprawnione do otrzymania zwrotu gotówki.
rozwiązanie savi
savi odegrało kluczową rolę w zagwarantowaniu wszystkim kupującym pozytywnych doświadczeń podczas udziału w kampanii cashback LG. Nasze rozwiązanie umożliwiło łatwe wysłanie wniosku, komunikacje z konsumentami, i szybkie procesowanie zwrotów.