Search
Close this search box.

Jak kampania cashback zwiększyła sprzedaż produktów elektrycznych LG

LG przeprowadziło kampanię cashback w UK, oferując zwroty środków na wybrane produkty. savi zarządzało kampanią, procesując zgłoszenia i wypłaty. W akcji wzięło udział 37 sieci, a 78% klientów otrzymało cashback.
kategoria
rozrywka

kontekst

Aby wzmocnić świadomość marki i zwiększyć sprzedaż, firma LG przeprowadziła miesięczną promocję cashback w UK. Celem było zapewnienie klientom wartości dodanej przy zakupie ich produktów, w tym telewizorów, lodówek z zamrażarką, monitorów, pralek, głośników i projektorów.

kampania

Podczas 4-tygodniowego okresu promocyjnego, klienci LG mieli możliwość ubiegania się o zwrot gotówki w wysokości od £50 do £500 , w zależności od wyboru produktu. 

Konsumenci mogli wysyłać zgłoszenia za pośrednictwem dedykowanego do akcji landing page.  Strona umożliwiała uczestnikom łatwe przesyłanie dowodu zakupu, informacji  kontaktowych oraz zdjęcia charakterystycznego kodu SKU lub numeru seryjnego produktu. Wszystkie zatwierdzone wnioski, były uprawnione do otrzymania zwrotu gotówki.

rozwiązanie savi

savi odegrało kluczową rolę w zagwarantowaniu wszystkim kupującym pozytywnych doświadczeń podczas udziału w kampanii cashback LG. Nasze rozwiązanie umożliwiło łatwe wysłanie wniosku, komunikacje z konsumentami,  i szybkie procesowanie zwrotów. 

37
sieci sprzedaży uczestniczyło w akcji 
£140
średnia wartość zwrotu cashback
78%
zgłoszeń otrzymało cashback

zobacz nasze realizacje

Wzmacnianie strategii omnichannel w sprzedaży detalicznej L’Oréal Paris

Jak kampania cashback zwiększyła sprzedaż produktów elektrycznych LG

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback