Search
Close this search box.

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback

Odkryj, jak NYX i L’Oreal zwiększyły sprzedaż i zaangażowanie klientów dzięki rozwiązaniu savi cashback. Dowiedz się, jak voucher Deliveroo za zakupy produktów NYX w Superdrug przyczynił się do sukcesu kampanii.
kategoria
uroda
savi NYX Loreal

wyzwanie

Zwiększyć sprzedaż i wydatki na profesjonalne produkty NYX i L’Oreal poprzez akcję promocyjną, z wykorzystaniem prezentów przy zakupie, wyłącznie dla klientów Superdrug.

Mechanika promocji

Klienci, którzy wydali £20 lub więcej na profesjonalne produkty do makijażu L’Oreal NYX w Superdrug, mogli otrzymać voucher Deliveroo o wartości £10, składając wniosek na specjalnej stronie kampanii cashback, stworzonej przez savi.

42%
zgłoszeń złożonych w dniu startu kampanii
40%
uczestników promocji kupiło min. 4 produkty
39%
pomyślnie złożonych wniosków

rozwiązanie savi 

Na stronie akcji cashback NYX, klienci mogli w wygodny sposób tworzyć wnioski, przesyłać paragony i potwierdzać swoje dane. Platforma promocyjna savi automatycznie zarządzała komunikacją e-mailową, informując klientów o statusie ich zgłoszenia, a także generowała kody nagród Deliveroo za pomyślne wnioski.

Ten popularny typ promocji, wygenerował taką samą liczbę transakcji w kanale online jak i w sklepie. 40% klientów wykazało sie ogromnym zaangażowaniem, kupując co najmniej 4 produkty i składając zgłoszenia tego samego dnia. Każdy z konsumentów, który poprawnie zgłosił swój udział z promocji, otrzymał nagrodę w ciągu 6 dni.

Ze względu na prostotę i skuteczność tej promocji, kampania odniosła sukces (osiągnęła założone cele), a zespół L’Oreal regularnie z niej korzysta, do aktywizacji lojalnych klientów Superdrug. 

zastanawiasz się, jak możesz wykorzystać rozwiązania savi w swojej firmie?

zobacz nasze realizacje

Budowanie lojalności klientów marki NYX z savi cashback

Testowanie kuponów promocyjnych z Pepsi Max

Zwiększanie skuteczności programu lojalnościowego Hill’s z savi cashback